Komputronik Biznes

https://www.itpodkontrola.pl/

W jednym z artykułów wskazywaliśmy na nieuchronną konieczność cyfryzacji każdej przestrzeni działalności gospodarczej. Innowacyjne technologie służące coraz lepszej obsłudze informatycznej firm w zasadzie nie rozróżniają ich wielkości i branży, ale pod jednym względem się wyróżniają, ich dostępność oraz możliwości wdrożenia nie zawsze są w zasięgu wewnętrznych działów IT, czy etatowych informatyków. Nie są za to obce wyspecjalizowanym firmom zajmującym się profesjonalną cyfryzacją metod zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności i jej zasięgu. Można oczywiście pokusić się o samodzielną obsługę informatyczną, ale zazwyczaj jest to domena wielkich korporacji, choć w ostatnim czasie, również w ich przypadku, zauważa się zmiany ukierunkowane na korzystanie z usług zewnętrznych operatorów.

Czy na pewno jesteśmy w stanie sami sobie poradzić?

Jak już mówiliśmy, nowoczesne zarządzanie firmą jest wymogiem czasów, a przy tym zdecydowanie ułatwia funkcjonowanie w trudnych warunkach konkurencyjnego rynku i realizację potrzeb wymagających klientów. Oczywiście każda dziedzina naszego życia objęta jest w mniejszym lub większym stopniu cyfryzacją, wszędzie są komputery, różnorodne oprogramowania, dedykowane systemy itd., ale też pojawia się potrzeba profesjonalnego serwisu, nowszego sprzętu i oprogramowania, a także zmiany cyfrowych metod zarządzania systemami.

Wyobraźmy sobie przedsiębiorstwo, w którym funkcjonuje kilka bądź kilkanaście działów z ogromną liczbą stanowisk roboczych pracujących na skomplikowanych systemach. Infrastruktura IT w tym przypadku wymaga zastosowania profesjonalnych rozwiązań, najwyższej jakości sprzętu oraz bez mała stałego dozoru nad poprawnością jej działania. W przypadku drobnej awarii wewnętrzny Dział IT może sobie z tym poradzić, inaczej jednak przedstawia się sytuacja, gdy mamy do czynienia z poważniejszym problemem, który wymaga już zaangażowania specjalistów dysponujących dostateczną wiedzą i umiejętnościami, by powstałe zagrożenie dla prowadzonej działalności szybko wyeliminować. Straty powstałe z braku funkcjonowania firmy mogą być bolesne i zdecydowanie większe niż roczna cena abonamentu wynikająca ze współpracy z zewnętrznym dostawcą obsługi informatycznej. Profesjonalny outsourcing IT zapewnia nie tylko wdrożenie innowacyjnych technologii, ale również ich poprawne funkcjonowanie z wykorzystaniem najwyższej klasy urządzeń. A więc, zewnętrzne doradztwo IT to także kompleksowa obsługa informatyczna firm, w tym specjalistyczne zarządzanie drukiem, niezwykle ważnym elementem poprawności ich działania i generującym znaczne oszczędności w dotychczas ponoszonych kosztach.

Zalety outsourcingu IT

Realizowana przez zewnętrzną firmę obsługa informatyczna to przede wszystkim utrzymanie przedsiębiorstwa w pełnej zdolności do wykonywania określonych zadań, optymalizacja kosztów i wdrażanie najnowszych rozwiązań. Kompleksowość zewnętrznej obsługi IT sprawia, że firma nią objęta rozwija się, szuka nowych wyzwań, jest konkurencyjna, oferuje ostatecznemu odbiorcy najwyższą jakość produktów lub prowadzonych usług. A przede wszystkim jest niezależna od ewentualnych problemów wynikających z niewiedzy utrzymywanego wewnętrznego działu IT lub nieobecności zatrudnionego na etacie informatyka. Podsumowując korzyści korzystania z usług zewnętrznego operatora, zwracamy uwagę na fakt, że oferowana obsługa informatyczna jest tańsza, a przy tym zapewnia ciągłość pracy firmy poprzez bezpieczeństwo systemu informatycznego oraz dostęp do najnowszych technologii i wiedzy z tym związanej.

Moderno Mundo Sp.z o.o.

https://modernomundo.pl/

Każdy przedsiębiorca, który chce mieć pewność, że jego produkty będą porządnie zapakowane w wytrzymałe i eleganckie opakowania foliowe z nadrukiem, powinien skorzystać z usług Moderno Mundo. Firma cieszy się dobrą opinią i zaufaniem wśród klientów, ma rozbudowaną ofertę oraz podchodzi indywidualnie do każdego zamówienia.

Najwyższej jakości folia

Producent worków foliowych oferuje laminaty do maszyn pakujących lub opakowania na różnego typu produkty. Doświadczony grafik może wykonać projekt na podstawie materiałów dostarczonych przez klienta. Urządzenia wykorzystywane przez przedsiębiorstwo mogą nadrukować wzór na woreczki.

Firma oferuje:

  • nadruk fleksograficzny międzywarstwowy,

  • nadruk nawierzchniowy.

Producent realizuje zamówienia dla różnego typu branż, również spożywczej oraz kosmetycznej. W ofercie znajdują się trwałe, szczelne worki próżniowe, które są niezastąpione podczas pakowania surowców kosmetycznych, przypraw, herbaty czy ziaren kawy. Gwarantują długotrwały okres świeżości każdego produktu.

Woreczki stabilo z fałdami bocznymi lub worki płaskie z tylnym zgrzewem można wyposażyć w rączkę oraz euro-dziurkę. Z pewnością przydadzą się do pakowania produktów sypkich. Poza tym klienci mogą również zamówić uniwersalne worki stojące typu doypack (do wyboru folia bezbarwna, aluminiowa lub metalizowana). Ze względu na dużą popularność tego rodzaju woreczków, firma zadbała o regularne uzupełnianie magazynów, więc realizacja zamówienia może nastąpić nawet w przeciągu kilku dni. Przedsiębiorstwo produkuje również folie barierowe miękkie oraz sztywne przeznaczone do maszyn termoformujących. Są przeźroczyste, więc konsument będzie mógł zobaczyć, jaki produkt znajduje się w środku. Osoby, które mają problem z dobraniem konkretnego rodzaju folii do swoich wyrobów, mogą skorzystać z pomocy pracowników firmy. Warto zaznaczyć, że wszystkie woreczki mają wymagane atesty i certyfikaty.

Każdy, kto ceni najwyższą jakość, będzie zadowolony z usług tego producenta. Na stronie internetowej można znaleźć dokładne informacje na temat produktów i złożyć zamówienie.

EKO-FILTR Zbigniew Włudyga

https://www.ekofiltr.pl/

Od ponad dwudziestu lat swoje usługi różnym branżom przemysłu świadczy firma ze strony ekofiltr.pl, która zajmuje się produkcją filtrów. Projektuje także zgodne z dyrektywą ATEX instalacje odpylania dla zakładów przemysłowych, w których konieczne jest odprowadzenie gromadzących się w halach podczas produkcji pyłów i innych drobinek mogących stanowić poważne zagrożenia, w tym także wybuchem. Współpracuje ona z klientami biznesowymi z całego kraju, wykonując systemy odpylania z własnych projektów indywidualnie dopasowanych do oczekiwań zleceniodawcy i do specyfiki zakładu, ale podejmuje się też wykonania takiej instalacji według dostarczonego jej projektu. 

Jest to przedsiębiorstwo, któremu zależy na zdobywaniu doświadczeń, dlatego każde niestandardowe zamówienie traktowane jest jako kolejny etap w rozwoju. Każdy element systemu filtracji czy odpylania jest dokładnie przemyślany i wykonany w halach warsztatowych tego przedsiębiorstwa, gdyż nie uznaje ono kupowania licencji od innych firm. O profesjonalizmie firmy mogą świadczyć fotografie dotychczas zbudowanych obiektów i urządzeń.

Decydując się na złożenie zamówienia, klient może mieć pewność, że:

  • firma dobierze poszczególne części instalacji i złoży ofertę,
  • inżynierowie firmy przygotują dokładny projekt,
  • wszystkie elementy zostaną wyprodukowane na miejscu,
  • system zostanie dostarczony do klienta,
  • montażyści szybko i sprawnie zainstalują urządzenia,
  • firma zorganizuje szkolenie pracowników, którzy będą obsługiwać system,
  • pracownicy producenta dokonają rozruchu instalacji,
  • instalacja zostanie objęta serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

Przedsiębiorstwo to może się również zająć modernizacją starszych systemów odpylania, które się nieco zużyły lub nie spełniają wymagań obowiązujących norm. 

W ciągu wielu lat swojej działalności firma wykonała dziesiątki takich instalacji między innymi dla takich sektorów gospodarki jak:

  • kopalnie,
  • zakłady meblowe,
  • energetyka,
  • hutnictwo,
  • odlewnictwo,
  • ciepłownictwo,
  • kamieniarstwo,
  • budownictwo.

Niektóre z realizacji zostały uwiecznione na zdjęciach dostępnych w zakładkach strony internetowej przedsiębiorstwa.

P.P.H.U. EMTEK

https://emtek-opakowania.pl/

Opakowania z kartonu produkowane przez PPHU EMTEK to doskonałej jakości artykuły przeznaczone do przechowywania i transportu żywności oraz innych artykułów. Firma oferuje m.in.:

  • kartony fasonowe,
  • pudła wielkogabarytowe,
  • opakowania o nietypowych kształtach.

Zróżnicowany asortyment pozwala na idealne dopasowanie produktu do oczekiwań klienta. Przedsiębiorstwo specjalizuje się w realizacji zamówień na kartony z tektury o dowolnych rozmiarach. Niezależnie od tego, co trzeba w nie zapakować, producent przygotuje odpowiednie opakowanie. Wysokie standardy wytwarzania gwarantują wysoką jakość i dużą trwałość oferowanych wyrobów. Pudełka fasonowe to estetyczne i eleganckie produkty, które doskonale zabezpieczają zawartość przed uszkodzeniem. Ich kształt jest do rodzaju i wielkości przechowywanego asortymentu. Firma ma w sprzedaży m.in. kartony do pizzy w różnych rozmiarach.

 

Na każdym opakowaniu zamawianym u producenta można umieścić dodatkowo grafikę i tekst, np.

  • nazwę firmy i numer telefonu,
  • logo,
  • adres sprzedawcy.

Taki nośnik reklamowy to duża oszczędność. Zamawiając takie kartony zyskuje się podwójnie - opakowanie na oferowany asortyment oraz element promocyjny w postaci nadruku. Pudełka opatrzone informacjami o prowadzonej działalności wyglądają bardziej profesjonalnie. Metoda ich produkcji zapewnia odporność na czynniki występujące w przechowywaniu i transporcie określonych produktów, np. kartony do żywności mają określoną trwałość - nawet wystawione na krótkie działanie wilgoci. Dzięki temu przewożone w nich gotowe potrawy mogą dotrzeć do klientów w niezmienionej formie, zachowując swój smak i aromat.

Opakowania doskonale sprawdzają się też w firmach wysyłkowych. Można przechowywać je złożone na płasko i oszczędzać miejsce w magazynie, a w razie potrzeby szybko rozłożyć i spakować do środka wysyłane towary. Są zarazem pojemne oraz odporne na wstrząsy, więc idealnie nadają się do transportu. Atrakcyjna cena i wysoka jakość to najlepsze połączenie gwarantujące satysfakcję klientów.

PERFO Sp. z o.o. TEXCONCEPT Sp. K.

https://www.texconcept.pl/

Biurowce to obiekty, w których pracownicy przebywają każdego dnia długie godziny, dlatego przedsiębiorcy powinni zadbać o ich komfort. Podstawą jest wyposażenie poszczególnych pomieszczeń. Poza sprzętem elektronicznym i meblami, takimi jak biurka, krzesła czy regały, warto pomyśleć także o innych elementach wpływających na odbiór wnętrz. Jednym z nich jest wykładzina znajdująca zastosowanie na korytarzach, w recepcji, salkach konferencyjnych i nie tylko. Można ją zamówić na stronie texconcept.pl.

Należy ona do zaufanego przedsiębiorstwa posiadającego solidne, estetyczne i wytrzymałe wykładziny na każdą kieszeń, które rzadko się odkształcają i przez długi czas zachwycają eleganckim wyglądem. Sprawiają, że pomieszczenia zyskują na przytulności, przez co są mniej chłodne w odbiorze. Wykładziny biurowe odznaczają się większą wytrzymałością na uszkodzenia w porównaniu do tych spotykanych w domach lub mieszkaniach. Producenci dobrze wiedzą, że w biurach panuje o wiele większy ruch, dlatego dbają o to, by nie niszczyły się nawet w przypadku częstego użytkowania.

Podczas poszukiwania wykładzin należy zwracać uwagę między innymi na klasę ścieralności. Oczywiście im jest ona większa, tym lepiej. Nie bez znaczenia jest także łatwość czyszczenia oraz kolorystyka. Warto dopasować ją do innych elementów znajdujących się w pomieszczeniu, tak by tworzyła z nimi spójną całość. Za najsolidniejsze uznaje się modele tworzone z włókien poliamidowych, które są wytrzymalsze w porównaniu do polipropylenu. Produkty te zapewniają znakomitą izolacyjność termiczną i sprawiają, że we wnętrzach jest cieplej.

To ciekawa alternatywa dla paneli, parkietu i płytek, która nie kosztuje zbyt wiele. Wykładziny pochodzące od renomowanych producentów mogą być wykorzystywane przez długie lata. Bez problemu tłumią dźwięki, dzięki czemu pozwalają się skupić na wykonywaniu obowiązków przez pracowników. Ponadto mają właściwości antypoślizgowe, a ich struktura chroni  przed upadkami. Ze względu na szeroki wybór odcieni dopasowanie wykładzin do danego  wnętrza będzie bardzo łatwe.

RCPonline.pl

https://rcponline.pl/

Przedsiębiorcy chcący iść z duchem czasu coraz częściej rozważają nabycie nowoczesnych rozwiązań, na które składają się rejestratory czasu pracy znajdujące zastosowanie między innymi w branży usługowej, administracyjnej, przemysłowej, edukacyjnej i nie tylko. Firmą zajmującą się projektowaniem i wdrażaniem takich systemów jest RCPonline. Proponuje ona sprawdzone, bezpieczne i proste w obsłudze oprogramowanie, które gromadzi niezbędne informacje i współpracuje z systemami kadrowo-płacowymi.

Warto pamiętać, że rejestracja czasu pracy jest obowiązkiem wszystkich osób prowadzących swoje działalności i zatrudniających podwładnych w ramach umowy o pracę. Elektroniczne narzędzia, jakie na nich czekają, przynoszą liczne korzyści i zmniejszają ryzyko spóźniania się pracowników. Oferowane rozwiązania ułatwiają obliczanie wynagrodzenia, a na dodatek uwzględniają wolne dni. Rejestratory czasu pracy motywują do punktualności, co chroni przed stratami przedsiębiorstwa.

Nowoczesne systemy są całkowicie bezobsługowe i bezawaryjne, dlatego praca z nimi jest prawdziwą przyjemnością. Dzięki nim nie jest konieczne wykorzystywanie papierowych list obecności stosowanych w przeszłości, co powoduje, że ryzyko popełniania błędów w trakcie rozliczania czasu pracy jest równe zeru. Ich posiadacze gromadzą informacje online i tworzą wydruki zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Mogą też je archiwizować oraz wykorzystywać w późniejszym okresie.

Przedsiębiorstwo proponuje przetestowane rozwiązania, dzięki którym kontrola czasu pracy nie sprawia żadnych problemów. To funkcjonalne systemy o licznych zaletach i rekomendacjach wystawianych przez dotychczasowych użytkowników. Bez trudu można zintegrować je z innym oprogramowaniem stosowanym w firmie, które służy do generowania faktur czy planowania zasobów. Działania wdrażane przez specjalistów z tej firmy przekładają się na zyski klientów, motywację zatrudnionych pracowników oraz mniejszą liczbę popełnianych błędów. Wyjaśniają oni, na czym dokładnie polega funkcjonowanie takich systemów, dzięki czemu nabywcy nie mają żadnych wątpliwości.

Kopertomat.pl

https://kopertomat.pl/

Z pewnością wielu właścicieli firm pragnęłoby, aby działalność, jaką prowadzą, była uznawana za godną zaufania. Na wizerunek przedsiębiorstwa wpływa mnóstwo elementów, które pozornie mogą nie mieć większego znaczenia. Wśród nich znajdują się koperty wykorzystywane do przesyłania korespondencji biznesowej. Stanowią one niejako wizytówkę, a odpowiednio zaprojektowane zachęcają do zapoznania się z zawartością. Osoby ceniące sobie profesjonalne rozwiązania stawiają chętnie na modele ze stworzonym przez siebie nadrukiem.  

Można je zamówić na stronie kopertomat.pl prowadzonej przez przedsiębiorstwo gwarantujące satysfakcję z nawiązanej współpracy. Tworzy ono koperty z nadrukiem o doskonałej jakości. Zazwyczaj przyjmuje on formę logotypu oraz danych firmy prowadzonej przez klienta, choć można zdecydować się na umieszczenie innych elementów zgodnie ze swoimi potrzebami. Niepodważalnym atutem takich artykułów jest szybsze adresowanie kopert, które przydają się podczas wysyłania umów, broszur, zdjęć lub pozostałych materiałów.

Są one nieodzownym elementem korespondencji firmowej, choć część osób wykorzystuje je do przesyłania folderów marketingowych. To estetyczna wizytówka przedsiębiorstwa przydająca się również do wysyłki świątecznych kartek. Tego typu artykuły są do nabycia w kilku wielkościach. Nadruki, jakie realizują pracownicy tej firmy, są bardzo trwałe, co oznacza, że z biegiem czasu nie blakną i prezentują się bez zarzutu. Ciekawym rozwiązaniem jest także naniesienie grafik lub tekstów mających charakter promocyjny, dzięki czemu zwykła koperta staje się nienachalnym nośnikiem reklamowym.

Zaletą wykorzystywania opisywanych artykułów są konkurencyjne ceny. Nabywcy nie przepłacają, a na dodatek otrzymują wysokojakościowe produkty użytkowane na co dzień. Personalizowane koperty wpływają na prestiż firmy i zwiększają zaufanie wśród odbiorców. Występują one w formacie C4, C5, C6, oraz DL, który pomieści kartki A4 złożone trzy razy. Są to artykuły sprawdzające się podczas tworzenia druków na ważne wydarzenia, takie jak bankiety, konferencje czy inne firmowe eventy.

Suncode

https://suncode.pl/

Firma oferuje profesjonalne usługi przedsiębiorcom korporacyjnym, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich procesów biznesowych, zlecając czynności organizacyjne i logistyczne podmiotom outsourcingowym. Wysokiej klasy specjaliści tworzą zespół, który ze swojej siedziby w Poznaniu prowadzi kompleksowe i wielokierunkowe wsparcie biznesu w całym kraju. Dzięki zastosowaniu na dużą skalę innowacji technologicznych, nawet najbardziej skomplikowane procesy, jakim muszą każdego dnia stawiać czoła rynkowi gracze z różnych branż, mogą być realizowane szybko i płynnie.

Bez względu o to, czy w grę wchodzą badania naukowe, analiza dużych konglomeratów danych, strategie biznesowe - w każdym z tych wypadków efektywne zarządzanie obiegiem dokumentów gwarantuje skuteczność procesów sprawczych i realizację założonych celów. Użyteczne narzędzia do digitalizacji, stosowane na co dzień przez Suncode, znacząco usprawniają funkcjonowanie nawet największego konsorcjum. W świecie szybko następujących po sobie zmian rynkowych, właściwa odpowiedź na aktualne trendy znacząco wpływa na kondycję każdego biznesu oraz jego rozwój. Dlatego właśnie korzystanie z rozwiązań paperless, proponowanych przez fachowców z Wielkopolski, stanowi duży krok naprzód w rozwoju firmy i optymalizacji procesów, koniecznych do jej właściwego funkcjonowania.

Do tej pory na współpracy z ekspertami z wielu dziedzin, jacy tworzą mózg poznańskiej firmy outsourcingowej, skorzystało wiele podmiotów gospodarczych. Należą do nich m.in IKEA, Lisner czy Leroy Merlin. Elektroniczny obieg dokumentów oraz oprogramowanie, specjalnie przygotowane na potrzeby usprawnienia szeregu niezbędnych procesów, takich jak zarządzanie projektami, ułatwiło codzienną pracę tysiącom osób, zatrudnionych w bardzo różnych branżach i przyczyniło się do rynkowego sukcesu wielu doskonale rozpoznawalnych dzisiaj marek. Te fakty mówią same za siebie i sprawiają, że zdecydowanie warto skorzystać z fachowej wiedzy specjalistów, i pozytywnych doświadczeń najlepszych.

Holografia Polska

https://www.jmhologramy.pl/

Sposobem na całkowitą zmianę wyglądu pojazdu jest obklejenie go specjalną folią. Jest ona dostępna w wielu wariantach kolorystycznych i może być nanoszona na całe auto lub wybrane części, takie jak zderzaki, maski, dachy lub lusterka. Usługami tego typu interesują się między innymi właściciele starszych samochodów noszących ślady użytkowania. Folie skutecznie kamuflują zarysowania i niewielkie wgłębienia, dzięki czemu pojazdy wyglądają lepiej i mogą zostać sprzedane za wyższą cenę. Są one traktowane również jako nośniki reklamowe.

Przedsiębiorcy, którzy je stosują, promują prowadzoną przez siebie działalność za małe pieniądze. Na tego typu powierzchniach umieszcza się zazwyczaj nazwę firmy, dane kontaktowe oraz krótkie informacje o usługach, jakie proponuje. Kierowcy lubiący wyróżniać się z tłumu wybierają chętnie folie holograficzne, które kosztują o wiele mniej w porównaniu do lakierowania samochodu w profesjonalnych warsztatach. Nanoszenie takich dodatków wymaga wcześniejszego oczyszczenia pojazdu, tak by jego powierzchnia była wolna od piasku lub pyłków, dlatego warto powierzyć to zadanie odpowiednim specjalistom.

Folie występują w kilku odcieniach i cieszą pięknym wyglądem przez długi czas. Hologramy wykorzystywane przez osoby prywatne i właścicieli firm proponuje przedsiębiorstwo JM Hologramy. Wszystkie produkty zaprezentowane w asortymencie odznaczają się nienaganną jakością i odpornością na działanie czynników atmosferycznych, co sprawia, że mogą być wystawiane na mróz, deszcz, grad czy silne słońce.

Oferowane folie holograficzne pełnią funkcję ochronną oraz dekoracyjną, a część z nich sprawdza się w przypadku legitymacji uczniowskich lub studenckich. W ofercie udostępniono modele samoprzylepne, które nie sprawiają problemów w trakcie aplikacji. Zostały one stworzone przez wykwalifikowanych pracowników mających dostęp do nowoczesnych urządzeń. Proponują oni folie w dowolnych ilościach, które sprostają wymaganiom każdego nabywcy. Są nimi między innymi osoby chcące obkleić witryny sklepowe lub wspomniane już samochody służbowe.

IBCS Poland

https://www.ibcs.pl

Zgodnie z wytycznymi unijnymi wszystkie wyroby medyczne muszą być znakowane międzynarodowym kodem. Jest to tzw. system UDI, który obowiązuje zarówno przedsiębiorstwa produkujące na eksport do państw członkowskich UE i do USA, jak i wyłącznie z zamysłem dystrybucji na rynku polskim.

Oznaczenie składa się z trzech istotnych elementów. Jest to wskazanie klasy danego przedmiotu (związanej ze stopniem narażenia na uszkodzenia powstające w ludzkim ciele), umieszczenia na opakowaniu kodu kreskowego przeznaczonego do sczytywania przez maszyny oraz naniesienia numeru możliwego do odczytania przez człowieka.

Klasa, do jakiej przynależy dany wyrób, przekazuje również informacje dotyczące norm produkcyjnych. Im wyższy numer, tym większe restrykcje nałożone na podmiot podczas wytwarzania artykułu. Producent zobligowany jest nie tylko do przestrzegania obowiązujących zasad, ale również zgłoszenia swoich artykułów do międzynarodowej bazy.

Celem stosowania tego typu oznaczania produktów medycznych jest wyeliminowanie pomyłek dotyczących ich doboru oraz stosowania, by zwiększać bezpieczeństwo pacjentów. Klasyfikacja i umieszczanie kodów na opakowaniach sprzyja również obrotowi takimi przedmiotami. Dzięki możliwości sczytywania kreskowych symboli można szybko wprowadzić artykuł do systemu, a następnie zarządzać jego przepływem np. na magazynie.

Ułatwia to m.in. przyjmowanie towaru, lokowaniu w odpowiedniej strefie, jego znajdowaniu, wydawaniu do dystrybucji transportowej, a także inwentaryzowaniu. Znacznie przyspiesza to wszystkie procesy logistyczne, co ułatwia i usprawnia funkcjonowanie np. hurtowni medycznych czy aptek.

Wdrożenie  znakowania towaru UDI nie jest łatwym procesem. Wymaga to dysponowania konkretnym sprzętem (jak np. skanery) oraz oprogramowaniem komputerowym, a także dokładną znajomością przepisów i umiejętnością obsługiwania aplikacji.

Na rynku działają podmioty, które oferują kompleksowe wsparcie przy wprowadzaniu systemu w przedsiębiorstwie. Jednym z nich jest IBCS Poland Sp. z o.o. Ekipę tworzą doświadczeni specjaliści, którzy pomogli już wielu firmom. Fachowcy oferują niezbędne urządzenia oraz rozwiązania IT, które umożliwią zarówno znakowanie produktów, jak i zarządzanie nimi na magazynie (skanery i aplikacje komputerowe). Kontrahenci mogą liczyć również na dokładne szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi sprzętu oraz korzystania z systemów. 

 

Tip Top Service

https://tiptopservice.com.pl

Popularność firm sprzątających w Polsce stale rośnie, a szczególnie wiele działa ich w stolicy. Nic dziwnego, w mieście tym działa mnóstwo biur i innych przestrzeni firmowych, a zatrudnianie własnego personelu sprzątającego to rozwiązanie coraz rzadziej stosowane przez przedsiębiorców. Poza tym z usług sprzątających chętnie korzystają osoby prywatne, zwłaszcza te, które nie mają wiele czasu, by robić to samodzielnie - a to mocno dotyczy mieszkańców stolicy. Stojąc zatem przed wyborem serwisu sprzątającego w Warszawie, można mieć nie lada dylemat.

W takich przypadkach warto zastanowić się, co jest najważniejsze - cena, jakość usług, szeroka oferta czy może to, czy firma korzysta z bezpiecznych środków? Jeśli zaś postawi się na ofertę zaprezentowaną na stronie tiptopservice.com.pl, nie trzeba będzie decydować między tymi czynnikami. Jak przystało na nowoczesną, stołeczną firmę, przedsiębiorstwo to odpowiada na wszelkie oczekiwania, nawet najbardziej wymagających osób.

Znajduje to odzwierciedlenie między innymi w korzystaniu ze starannie wyselekcjonowanych środków do czyszczenia i mycia. Jest to niezwykle ważne, by były skuteczne i usuwały nawet najtrudniejsze zabrudzenia, jednocześnie jednak muszą być bezpieczne - dla czyszczonych powierzchni, ale i ludzi. Ostatnio zaś klienci coraz częściej zwracają uwagę także na bezpieczeństwo dla środowiska i odwracają się od firm stosujących agresywną chemię. Wskazana firma sięga nawet po ekologiczne preparaty, co zaskarbia jej dużą sympatię szerokiego grona odbiorców usług.

Warto też postawić na taką firmę, z której usług można korzystać tylko wtedy, kiedy jest to potrzebne. Ma to znaczenie zarówno w przypadku klientów prywatnych, jak i firmowych. Rozsądnie jest zamawiać serwis sprzątający dopiero wtedy, gdy przestrzeń faktycznie potrzebuje sprzątania, gdyż porządkowanie czystych pomieszczeń to zupełnie niepotrzebne wydatki. Wychodząc naprzeciw także temu oczekiwaniu, stołeczna firma gotowa jest pracować w bardzo różnych systemach, świadcząc usługi wtedy, kiedy klient tego potrzebuje.

F.H.U Interbis Mirosław Walenciak

https://www.tanietablice.pl

Stymulacja rozwoju malucha to bardzo istotny proces, dlatego warto rozpocząć go jak najwcześniej. Świadomość tego mają nie tylko rodzice, ale również dyrekcja oraz kadra wielu placówek opiekuńczo - wychowawczych dla najmłodszych (żłobków, klubów dziecięcych, dziennych punktów opieki). Wiele z nich przeprowadza stosowne inwestycje i doposaża sale, w których przebywają dzieci, w zabawki i elementy wspierające rozwój dziecka już od pierwszego roku życia. 

Zajęcia przeprowadzane w grupie maluszków mają formę nauki poprzez zabawę. Mali odkrywcy powtarzają słówka i poznają ich znaczenie, wykonują określone czynności, naśladując panie opiekunki, śpiewają piosenki, a także tworzą własne prace plastyczne. Zdobywają też bardzo istotne umiejętności społeczne, takie jak odpowiednie zachowanie przy stole podczas posiłków, nauka czystości i higieny czy też kooperacja w grupie rówieśniczej.

Jeżeli placówka dysponuje odpowiednią przestrzenią, może ubogacić ofertę o możliwość dostępu dla dziecka do sali multimedialnej. Wybierając sprawdzonego dostawcę (poleca się tutaj właściciel firmy Interbis Mirosław Walenciak) można w niewygórowanej cenie wyposażyć zarówno przestronne, jak i niewielkie pomieszczenie w elementy takie jak tablice interaktywne, podłogę magiczny dywan czy inne atrakcje dla maluchów oraz starszych dzieci. 

Od lat w mediach i różnego rodzaju publikacjach podnosi się temat szkodliwości urządzeń multimedialnych, których oddziaływanie wpływa szczególnie negatywnie na dzieci. Warto jednak uświadomić sobie, że skorzystanie z tablicy interaktywnej czy wyświetlenie bajki na projektorze, stosowane z umiarem, można uznać za coś pożytecznego. Wspomniane wyposażenie służy nie tylko do zabawy, ale również można dzięki niemu prowadzić rozmaite zajęcia stymulujące rozwój dziecka. Włączenie krótkiej animacji przed drzemką to świetny sposób na wewnętrzne wyciszenie malucha. Dobierając bajkę z odpowiednim przekazem, można także zaszczepić w dziecku właściwe wartości.

Multimedia to także ciekawy i wciągający do zabawy nawet najbardziej odizolowane od grupy dzieci sposób na przeprowadzanie zajęć ruchowych. Podłoga interaktywna sprzyja wyćwiczeniu powtarzalnych odruchów i poprawia rytmikę. Uczy kolorów i spostrzegawczości, a także sprawdza się jako arena pierwszych rywalizacji między maluchami. 

TECHMASZ - Cezary Kalinowski

https://maszyny-szwalnicze.pl/

Obecnie szycie to coraz popularniejsze hobby, dlatego też wielu producentów decyduje się na tworzenie maszyn przeznaczonych do użytku domowego. Warto wiedzieć, że nawet proste, amatorskie urządzenia nie należą do tanich, więc decyzja powinna być dobrze przemyślana. Jak wybrać odpowiedni model?

Na samym początku należy określić swoje potrzeby. Osoby pragnące korzystać ze sprzętu sporadycznie, używając go jedynie do wykonywania drobnych poprawek, zaszywania dziurek, skracania, nie potrzebują nowoczesnej maszyny. Wystarczy standardowy, najtańszy model z kilkoma podstawowymi funkcjami. Natomiast wszyscy, którzy pragną tworzyć ubrania i akcesoria od podstaw, powinni zainwestować w zaawansowany sprzęt.

Na rynku dostępne jest wiele modeli domowych maszyn do szycia, które można podzielić na kilka kategorii. Pierwszą z nich są klasyczne urządzenia mechaniczne, którymi steruje się manualnie za pomocą pokręteł i przycisków. Ich obsługa jest prosta, choć wymaga wiedzy na temat ściegów, ponieważ sprzęt nie posiada systemu, który podpowie użytkownikowi, która opcja będzie najlepsza. Z tego względu te urządzenia wybierają profesjonaliści. Natomiast nowoczesne maszyny elektroniczne z wyświetlaczem posiadają oprogramowanie zawierające informacje na temat tego, która stopka będzie odpowiednia dla konkretnego ściegu, co jest wygodne i z pewnością ważne dla osób początkujących. Maszyny komputerowe mają wbudowany system z dziesiątkami różnych ściegów oraz możliwość zapisu własnych ustawień. Sprawdzą się doskonale w przypadku pasjonatów, którzy dużo szyją i eksperymentują.

Każdy, kto chce kupić dobrej jakości, maszyny do szycia domowe, znajdzie odpowiedni model na stronie internetowej maszyny-szwalnicze.pl. Firma oferuje urządzenia mechaniczne, elektroniczne i komputerowe renomowanych producentów, np. marki Brother, Janome, Elna, Juno. Do zestawu można dokupić wszelkie niezbędne akcesoria (pokrowiec, nici krawieckie, szpulki, stoliki pod maszynę, nożyczki, stopki, igły, krzesła, manekiny, lampki).

PROQUAL MANAGEMENT INSTITUTE - B.T. GREBER SPÓŁKA JAWNA

https://proqual.pl/

Dbanie o jak najwyższą jakość produktu w firmie to nie jedyny obowiązek kadry zarządzającej. Równie istotne jest bieżące monitorowanie efektywności wewnętrznych procesów w przedsiębiorstwie, zwłaszcza w zakresie wdrażania innowacji, wykorzystywania dostępnych atrybutów ograniczania ryzyka czy chociażby niwelowania strat. Całościowe kontrolowanie powyższych procesów wymaga odpowiedniej wiedzy, zarówno teoretycznej, jak i praktycznej. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie biznesem nie muszą jednak poświęcać długich lat na zdobywanie potrzebnych kwalifikacji. Szybszą, tańszą, a jednocześnie równie efektywną metodą są szkolenia.

Firma PROQUAL MANAGEMENT INSTITUTE B. T. Greber Spółka Jawna to obecnie lider w zakresie prowadzenia kursów  z zakresu kontroli jakości procesów wewnątrz przedsiębiorstwa. Proponowane rozwiązania stanowią zbiór zasad, nowinek technicznych i technologicznych, które uczestnik może potem bezproblemowo odwzorować w swoim miejscu pracy.

Przekazywana podczas spotkania z prowadzącym wiedza została ujęta w odpowiednie do potrzeb każdego kontrolera jakości bloki tematyczne, począwszy od aspektów socjologicznych procesu, aż po opis i naukę wdrażania właściwych narzędzi. Organizator stara się szanować czas słuchaczy. Proponuje krótki, trwający zaledwie 2 dni kurs, zakończony wydaniem dla każdego uczestnika imiennego certyfikatu. Osoby zainteresowane taką tematyką, jak świadoma kontrola jakości, mogą zapisać się na szkolenie, korzystając z formularza dostępnego online. Kadra odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń na bieżąco odpowiada też na wszelkie pytania dotyczące przygotowanej oferty. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc o rezerwacji miejsca decyduje kolejność zgłoszeń. 

Available Sp. z o.o.

http://www.available.pl/

W biurach typu open space panuje duży hałas, który utrudnia swobodne przeprowadzanie rozmów telefonicznych i przekłada się na gorszą koncentrację. Na szczęście dziś istnieje proste rozwiązanie tego problemu, a są nim budki telefoniczne do biura. To mobilne konstrukcje o różnych rozmiarach, wyposażone w duże przeszklenia, a niekiedy półki, hokery lub stoliki. Powstały one z myślą o pracownikach potrzebujących cichej i spokojnej przestrzeni. Budki akustyczne prezentują się bardzo nowocześnie i świadczą o profesjonalizmie przedsiębiorstwa.

Skutecznie niwelują szum oraz hałasy dochodzące z zewnątrz, co ułatwia prezentowanie oferty przez telefon czy przeprowadzanie rozmów z partnerami biznesowymi. Konstrukcje, o jakich mowa, znajdują zastosowanie również w trakcie wideokonferencji. Wiele z nich posiada wtyczki do ładowania laptopów lub innych urządzeń elektronicznych. To świetne rozwiązanie odnajdujące się szczególnie w średnich oraz dużych firmach. Więcej informacji na ten temat zaprezentowano na internetowej stronie available.pl.

Należy ona do przedsiębiorstwa specjalizującego się w sprzedaży niezawodnych i stabilnych budek dla najbardziej wymagających klientów. Konstrukcje te nie wymagają sporej przestrzeni, dlatego są wykorzystywane w niewielkich biurowcach. Nie przytłaczają wnętrz swoją obecnością, a to ze względu na duże przeszklenia. Zainteresowanie wzbudzają modele wentylowane, chroniące przed nieprzyjemnymi zapachami i zwiększające wygodę użytkowników.

Wszystkie budki stworzono z dźwiękoszczelnych materiałów nienagannej jakości, które rzadko się niszczą. Konstrukcje zaprezentowane w katalogu firmy bywają nieocenione wśród osób przygotowujących się do konferencji lub ważnych rozmów z kontrahentami. Niekiedy są spotykane w obiektach publicznych, takich jak dworce PKP, lotniska, nieco rzadziej w galeriach handlowych. Gwarantują doskonale wyciszoną przestrzeń, a co za tym idzie – prywatność i bezpieczeństwo przekazywania ważnych informacji. Można je wyposażać w energooszczędne diody LED, włączające się po wykryciu ruchu.

Advantis

https://advantis.pl/

Angielski jest uznawany za język międzynarodowy, dlatego jego znajomość ułatwia podróżowanie między krajami i przydaje się w wielu firmach, współpracujących z zagranicznymi kontrahentami. Ponadto może zaowocować zupełnie nowymi możliwościami w karierze, dlatego tak wiele osób doszkala się na własną rękę lub korzysta z ofert szkół. Jedną z nich jest Advantis, czyli przedsiębiorstwo proponujące kurs języka angielskiego dla firm, niezależnie od poziomu wiedzy pracowników. Odbywa się on online, co jest wygodne i tańsze w porównaniu do spotkań stacjonarnych. Ponadto chroni przed koniecznością dojeżdżania pod wskazany adres, co zajmowałoby czas i mogło być problematyczne dla osób niezmotoryzowanych, czy mających pod opieką dzieci.

Zajęcia prowadzą komunikatywne i doświadczone osoby, przekazujące wiedzę w sposób zrozumiały dla odbiorców. Koncentrują się między innymi na branżowym słownictwie, zasadach gramatyki oraz przydatnych zwrotach, używanych na co dzień, przykładowo w trakcie nieformalnych rozmów. Dysponują ciekawymi materiałami dydaktycznymi, ułatwiającymi przyswajanie informacji i chętnie odpowiadają na pytania kursantów, w razie pojawienia się wątpliwości.

Na lekcje uczęszczają osoby chcące poznać biznesowy zwroty, niezbędne w trakcie tworzenia korespondencji wysyłanej do zagranicznych partnerów oraz ułatwiające komunikowanie się podczas spotkań na żywo. Wpływa to pewność siebie w trakcie konferencji o międzynarodowym charakterze i poprawia wizerunek przedsiębiorstwa. Osoby znające język angielski zwiększają swoją konkurencyjność na rynku pracy i z reguły nie mają problemów z jej znalezieniem, dlatego uczestnictwo w kursach można potraktować jak inwestycję, która z pewnością się zwróci.

Ecobag Network Sp. z. o.o.

https://ecobagnetwork.eu/

Mimo powszechnego dostępu do internetu oraz poczty e-mail listy papierowe, wysyłane tradycyjną pocztą, w dalszym ciągu cieszą się zainteresowaniem. Są one podstawą wielu urzędów, placówek bankowych oraz przedsiębiorstw, w których przesyłanie korespondencji biznesowej jest na porządku dziennym. Listy, zawiadomienia, umowy czy faktury powinny być umieszczane w estetycznych kopertach, będących wizytówką danej firmy. Zabezpieczają one przed przeczytaniem ich treści przez osoby niepowołane i chronią przed wypadnięciem pism oraz ich zgubieniem. W kopertach wysyłane są również zaproszenia ślubne, rachunki, a nawet przedmioty o małych gabarytach. To właśnie z myślą o nich powstały tanie koperty bąbelkowe, dostępne na stronie ecobagnetwork.eu.

Właścicielem witryny jest przedsiębiorstwo proponujące artykuły papiernicze, różniące się od siebie gramaturą papieru oraz rozmiarami. Do najczęściej wykorzystywanych zalicza się koperty C6, mieszczące pocztówki oraz fotografie o wymiarach 10x15 centymetrów, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by korzystać z kopert C4, przeznaczonych do dokumentów w formacie A4. Wyprodukowano je z nietoksycznych, a co za tym idzie, bezpiecznych dla środowiska naturalnego materiałów, które ulegają procesowi biodegradacji.

Papier, bo o nim mowa, to surowiec barwiony na rozmaite odcienie, który prezentuje się elegancko. Koperty z niego produkowane występują zazwyczaj w kolorze białym, uznawanym za uniwersalny. Artykuły te różnią się od siebie sposobem zamykania. Niektóre wymagają zwilżenia paska umieszczanego na tylnej części, a jeszcze inne zostały pokryte klejem i zabezpieczone kawałkiem papieru, który należy odkleić.

Zainteresowaniem u osób prywatnych oraz przedsiębiorców cieszą się wspomniane koperty bąbelkowe. W ich wnętrzu znajduje się folia pokryta niewielkimi pęcherzykami powietrza, których zadaniem jest amortyzowanie wstrząsów, co zmniejsza ryzyko niszczenia przesyłanych przedmiotów, jakimi są zazwyczaj małe sprzęty elektroniczne czy biżuteria. Ponadto zabezpieczają przed działaniem wilgoci i zabrudzeniami, dzięki czemu przedmioty wysyłane do odbiorców docierają w stanie idealnym. To uniwersalne wyroby papiernicze przydatne także przy wysyłce dysków twardych, płyt DVD, książek, pomocy naukowych, akcesoriów ogrodniczych czy różnego rodzaju upominków, mających szklane elementy.

Victor Ink-Jet System Service Sp. z o.o.

https://drukarkiprzemyslowe.pl/

Produkty, które znajdą się na sklepowych półkach, muszą być odpowiednio oznakowane, dlatego też w każdym zakładzie produkcyjnym powinien znaleźć się wydajny sprzęt drukujący kody i etykiety. Dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców cieszy się drukarka w technologii Ink Jet od marki Leibinger. Czy to dobry wybór?

Jedną z głównych zalet tego urządzenia jest specjalne uszczelnienie dyszy, które eliminuje potrzebę mycia głowicy po zakończonej pracy. Maksymalna szczelność systemu została uzyskana dzięki stworzeniu całkowicie zamkniętego obiegu atramentu, który uniemożliwia wystrzeliwanie cieczy w rurę powrotu, dzięki czemu wnętrze głowicy pozostaje czyste. Po wyłączeniu drukarki dysza zostanie natychmiast zamknięta. Zastosowanie tego sprzętu znacząco przyspiesza pracę i zdejmuje z pracowników obowiązek regularnego czyszczenia. Aby obniżyć koszty operacyjne, produkt posiada zintegrowany tryb oszczędzania rozpuszczalnika, co minimalizuje zużycie materiałów eksploatacyjnych. Jednocześnie urządzenie jest gotowe do działania nawet po długich przestojach produkcyjnych. Warto również podkreślić, że sprzęt charakteryzuje się dużą precyzją, pozwala na tworzenie różnego rodzaju znaków.

Przedsiębiorstwo Victor Ink-Jet System Service od lat dostarcza swoim klientom najwyższej klasy drukarki przeznaczone dla różnych gałęzi przemysłu oraz inne akcesoria. W sprzedaży znajduje się kilka modeli drukarki. Klienci mogą skorzystać z fachowego doradztwa. Pracownicy pomogą w wyborze. Oferta obejmuje także profesjonalny montaż sprzętu w zakładzie kupującego. Ponadto specjaliści zajmą się konfiguracją oraz przetestują urządzenie, więc zleceniodawca może mieć pewność, że drukarka będzie poprawnie działać.

Softman S.A.

https://softman.pl/

Głównym powodem utraty płynności finansowej czy braku możliwości rozwoju w wielu przedsiębiorstwach są nieterminowe płatności kontrahentów. Zła kondycja wielu firm wpływa z kolei negatywnie na całą gospodarkę. Windykacja należności jest procesem trudnym i czasochłonnym, co więcej, nie każdej firmie udaje się w całości odzyskać pieniądze. Pragnąc przyspieszyć całą procedurę, warto skorzystać z narzędzia informatycznego, które obsłuży tworzenie dokumentu JPK czy transakcje Split-Payment, chroniąc dane klientów zgodnie z wymaganiami RODO.

System taki można zamówić w przedsiębiorstwie, które już od 1991 roku zajmuje się tworzeniem narzędzi w technologiach informatycznych służących rozmaitym firmom. Są one dostosowane do konkretnych potrzeb każdego kupującego. Firmę tę można znaleźć na stronie softman.pl wraz z innymi rozwiązaniami dla wielu branż. 

Rozwiązaniem, które pomoże przedsiębiorstwom z problemami w odzyskaniu długów, jest system do windykacji mWin. Może on zostać udostępniony także w modelu hostingowym za pośrednictwem Platformy Internetowej Softman. Gwarantuje ona zarządzanie wszystkimi warstwami technologicznymi tego systemu. Jest to narzędzie do automatyzacji procesów windykacyjnych. Usprawnia on zarządzanie wierzytelnościami i ułatwia ich egzekwowanie. Narzędzie to:

  • wysyła monity i upomnienia,
  • przydziela operatorom zadania,
  • nadzoruje ich wykonanie,
  • nalicza opłaty.

Nadzoruje całą ścieżkę postępowania windykacyjnego, aż do jego zakończenia, czyli do momentu aż dług zostanie zwrócony, sprzedany lub spisany w koszty.

System ten może działać samodzielnie, dlatego sprawdzi się np. w firmach zajmujących się windykacją, ale można nim też uzupełnić którąś z aplikacji Softman np. taką jak mLoan. Pozwoli to na ograniczenie kosztów związanych z wdrożeniem czy z integracją z innymi systemami, zwłaszcza jeśli pochodzą od innych producentów. Produkt ten ma wiele innych zalet, wśród których wymienić należy:

  • możliwość przydzielania ról i uprawnień,
  • elastyczność procesu obsługi
  • możliwość integracji z dowolnymi systemami dziedzinowymi,
  • wysyłanie komunikatów różnymi kanałami,
  • kontrola nad procesem odzyskiwania długów.

Przedsiębiorstwa borykające się z problemem nieterminowych płatności zainteresowane zakupem czy wynajmem takiego systemu mogą skontaktować się z przedstawicielem firmy, który odpowie na wszelkie pytania i podpowie najlepsze rozwiązanie.